31 Mayıs 2013 Cuma

Karalamalar

Arkadaşlar bugün size hayatımı derinden etkilemiş bir adamın bana yazdırdıklarını aktaracağım.

(Yazdırdıkları derken ilham aldım karaladım birşeyler.)

Sen mükemmelsin öylede olmalısın zaten.
Ama bilmen gereken önemli birşey var oda:
Herkesin sana "kazık" atabileceği gerçeğidir.
Güven mevzuu çok önemlidir ve güveneceğin kişileri iyi seçmen gerekir.
Ayrıca bilmen gereken belkide en önemli şey:
Kendini ancak "Sen" kurtarabilirsin.
Kimse sana yardımcı olmayacak.
Kimse sana acımayacak.
Ki sen kimseye kendini acındırmayacaksında.
Asil bir şekilde yaşayacaksın ölümü bile.
Sen benim son umudumsun.
Sen kendinin son umudusun.
Sana güveniyorum.
Çünkü bu iş dahil herşeyi başarabileceğini biliyorum.
Şimdi çık oraya
Ve dünyanın kaç bucak olduğunu
Herkese göster.


(Not1: Bu karalamalar hafif depresif bir halde ve kendime en dürüst halimle yazılmıştır.)
(Not2: Sonraki yazılarımda bu adamdan bahsedeceğim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder