1 Haziran 2013 Cumartesi

Ve o ADAM (TCMA)

Size hayatımı derinden etkileyen ve değiştiren adamdan artık bahsetmek istiyorum.
Alfa beta omega gibi olguları öğrenmeyi size bırakıyorum yazının sonunda nerden öğreneceğinizi belirteceğim.


İnci sözlükte gezerken bir başlığa rast gelmiştim.
E merak tabi daldım içeriye.
Sonra kendine güven konusunu aşmış bir adam gördüm orda.
Anlattıkları çok güzel geliyordu, bende devam ettim okumaya.
Okudukça yavaş yavaş gerçekleri algıladığımı ve bugüne kadar kendimi kandırdığımı farkettim.
Üslubunda argoya yer veriyordu ama bu konuşmasını daha etkili kılıyordu.
Kendi kendime ulan keşke karşımda olsa da günlerce konuşsa dedim.
Belkide yıllardır aradığım şey tamamen şans eseri karşımda duruyordu diye düşündüm.
Bu adam çok bilgiliydi.
Her konudan konuşabilecek bir potansiyel vardı,
Bitmek tükenmek bilmeyen.
O adam gerçek Alfa'ydı ve elinin değdiği tüm insanları değiştiriyordu.
O yaşayan adamdı bizler ise ölü adamlar.
Merak ettin değil mi ölü adam?
Tabiki merak edeceksin hayatında kaç kere gördün böyle birini.
Daha ben göremedim.
İşte olayı tam da bu.
O konuşuyor sen değişiyorsun.
Dişiler köpeğin oluyor
Herkes sana s.ke s.ke saygı duyuyor.
Çünkü o seni geliştiriyor, değiştiriyor.
Bilinçaltından bahsettim uzunca.
O adam bilinçaltına iniyor.
Yıllarca annenin ve seni büyüten anaerkil sistemin açtığı yaraları sarıyor.
Bu adam çok değişik kanka.
Bütün kuralları değiştiriyor.
Onu tanıyacaksınız elbet.
Ama sadece dinlemekle hiçbirşey yapamazsınız.
Onu anlayacak kafa yoracaksınız.
Eğer inanırsanız ve emeğinizi ortaya koyarsanız,
Benim gibi karşılığını alırsınız.
Bu adam bütün gerçekliğe bedel kanka.
Bu belkide hayatındaki en gerçek adam.

Merak ettin değil mi kanka?
Araştıracaksın o zaman.
Emeksiz yemek yok buralarda.
Bu kadar konuşmama rağmen yinede tam anlatamam onu.
Ama biraz fikir edinin.
"Bunu çok sık yapmam" dedi ve hayatları değiştirdi.

Ben ona usta diyorum ama

They call him prophet
They call him my7
They call him alpha


İnci sözlükten "bunu çok sık yapmam" başlığına gir ve oku ölü adam.
Orda rahatsız edici gerçekleri bulacaksın.
Ve ondan sonra Unbelievable my7'ı anlamaya başlayacaksın..

Başka bir şansın yok ölü adam vaktin hiç yok.
Şimdi işe koyul.
Sen benim son umudumsun.
Sen kendinin son umudusun.
Sana güveniyorum.



5 yorum:

  1. bunu yazan da aynı adam eminim

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok guzel bir yazi bunu cok sik yapmam pdd indirerek tum basligi okuyabilirsiniz buyurun http://pdfindirme.com/bunu-cok-sik-yapmam-pdf/

    YanıtlaSil
  3. ibrahim çok sağolasın başlığa girilemiyor link sayesinde okuyorum bir kaç tane blog var ama başlığın yerini tutmuyor

    YanıtlaSil
  4. Erkekler dalga geçen bir kadın bu,biliyorum gençler inanmayın bu orsp ya.Böyle bi dünya yok.Dedikleriyle nefret duyula A sosyal bir insan olup bi boka yaramaz olursunuz.Bunların amaçları da gençlerimizi bu hale sokmak

    YanıtlaSil
  5. Okuyorum ve sosyalliğim arttı.

    YanıtlaSil